Het boerenleven

Farm Social Media Personality 2017

Gisteren werden op Agribex de Farm Web Awards uitgereikt. Dit initiatief van Brussels Livestock Show werd nog maar voor de tweede keer georganiseerd. Het doel hiervan is om Farm Websites, Farm Social Media Personalities en Farm Facebookpagina’s in de bloemetjes te zetten. Dit voor hun inzet om hun bedrijf of de landbouw in de kijker te plaatsen. Ook wil men hiermee nog meer mensen aanmoedigen om online communicatiemiddelen te gebruiken. Ikzelf schreef me enkele weken geleden in voor één van die Farm Web Awards: de Farm Website. De zevenkoppige jury nomineerde me echter ook voor de Farm Social Media Personality. Ze vonden me in die categorie eigenlijk nog beter thuishoren. Uiteindelijk bekroonden ze me na individuele en gezamenlijke beoordelingen zelfs tot winnaar van die award!

Farm Web Awards door Br Livestock
Foto door Brussels Livestock Show

Ik ben uiteraard heel erg tevreden en trots om zo’n award te mogen ontvangen! Ik kreeg het beeldje uit de handen van Europees Parlementslid Hilde Vautmans. De man links op de foto is de juryvoorzitter van de awards, alsook de secretaris van Brussels Livestock Show, Ignace Lootvoet. Rechts op de foto staat Constantijn Viezée, marketing manager bij MS Schippers, en hij volgde m’n blog al anderhalf jaar! Deze award geeft me zeker nog meer zin om te blijven bloggen. Al zou ik dat sowieso blijven doen want ik doe het graag, mijn passies delen met de wereld! Ik heb nog heel wat ideeën en ook gisteren kreeg ik heel wat tips te horen. Ik hoop dat jullie in de toekomst m’n blog dus blijven bezoeken!

Dat op een goede landbouwwebsite passie centraal staat, staat te lezen in het persbericht over de winnaars. Over mij schrijven ze het volgende: “Julie Van Boven leeft en werkt op het melkveebedrijf van haar ouders. Al haar ervaringen pent ze in een knappe stijl neer op haar blog “De avonturen van een boerenmeid”. Haar lezers worden meermaals per week getrakteerd op nieuwe teksten, foto’s en video’s. Ook haar Youtubekanaal waar ongeveer maandelijks een nieuwe video verschijnt, is zeker het bezoeken waard.”

Hieronder geef ik jullie nog een foto met alle winnaars. Op de website van de Farm Web Awards vinden jullie hun namen en websites terug, alsook het volledige persbericht.

dav
Foto door Dorien Colman van Landbouwleven

11 gedachtes over “Farm Social Media Personality 2017

Plaats een reactie